Mzdový asistent s aktívnou angličtinou a francúzštinou

Read More

  • Location: Bratislava
  • Type: plný úväzok
  • Sector: Účtovníctvo a finančné služby
  • Level of position Asistent

Job description

Zaujímate sa o mzdy alebo účtovníctvo? Radi by ste využívali angličtinu a francúzštinu na dennej báze? Ak ste na otázky odpovedali áno, pošlite nám životopis na pozíciu mzdového asistenta.

Ako asistent miezd budeš zodpovedný za:

  • spracovanie miezd zamestnancov v rôznych krajinách EÚ
  • prácu s dôležitými informáciami
  • spracovanie a zladenie mzdových transakcií (sťahovanie, inventár, dodatočné platby)
  • podieľaní sa na Kaizen, Six Sigma alebo iných projektov, aby sa zabezpečilo zlepšenie procesov

We offer

  • možnosť osobného rastu
  • zaujímavé finančné ohodnotenie
  • benefity

Not interested in this job offer? We can find you another interesting offer. Just send us your CV.

Upload your CV

Candidate requirements

  • min. 2 ročné a maximálne 5 ročné skúsenosti v oblasti mzied, financií alebo účtovníctva - podmienkou
  • aktívna angličtina (minimálne úroveň C1) - podmienkou
  • komunikatívna francúzština (B2)
  • Excel na pokročilej úrovni

About our client

Naším klientom je medzinárodná spoločnosť, ktorá patrí medzi lídrov v oblasti internetového predaja.

Information about selection process

Usually you should get a response from us latest by 5 working days after sending your CV. If you have not been contacted by then please do not hesitate to contact our office (+420) 226 066 011 or responsible consultant.

Do you know anyone who would be interested in this position?
Please, let us know about interesting candidate via our referral program http://www.synergie.sk/odporucte-svojho-znameho/

Apply Now

Fill in your details and attach your CV - or apply with LinkedIn.

Apply via email LinkedIn