Mzdový asistent s aktívnou angličtinou a francúzštinou

Informácie o ponuke

  • Lokalita: Bratislava
  • Typ pracovného pomeru: plný úväzok
  • Sektor: Účtovníctvo a finančné služby
  • Level pozície: Asistent

Náplň práce

Zaujímate sa o mzdy alebo účtovníctvo? Radi by ste využívali angličtinu a francúzštinu na dennej báze? Ak ste na otázky odpovedali áno, pošlite nám životopis na pozíciu mzdového asistenta.

Ako asistent miezd budeš zodpovedný za:

  • spracovanie miezd zamestnancov v rôznych krajinách EÚ
  • prácu s dôležitými informáciami
  • spracovanie a zladenie mzdových transakcií (sťahovanie, inventár, dodatočné platby)
  • podieľaní sa na Kaizen, Six Sigma alebo iných projektov, aby sa zabezpečilo zlepšenie procesov

Ponúkané podmienky

  • možnosť osobného rastu
  • zaujímavé finančné ohodnotenie
  • benefity

Nie je to tá pravá práca? Stane sa. Môžeme vám nájsť inú. Stačí nám váš aktuálny životopis.

Ozvite sa mi

Požiadavky na kandidáta

  • min. 2 ročné a maximálne 5 ročné skúsenosti v oblasti mzied, financií alebo účtovníctva - podmienkou
  • aktívna angličtina (minimálne úroveň C1) - podmienkou
  • komunikatívna francúzština (B2)
  • Excel na pokročilej úrovni

Charakteristika klienta

Naším klientom je medzinárodná spoločnosť, ktorá patrí medzi lídrov v oblasti internetového predaja.

Informácie o výberovom procese

Kandidátom odpovedáme, aj v prípade zamietavého stanoviska, do 3 pracovných dní od reakcie na pozíciu. Ak by sa tak nestalo, neváhajte sa pripomenúť telefonicky na čísle +421 254 415 522 alebo kontaktujte priamo nášho konzultanta.

Viete o niekom, kto by bol tým pravým kandidátom na túto pozíciu?
Dajte nám prosím vedieť cez náš referenčný program: http://www.synergie.sk/odporucte-svojho-znameho/

Reagovať na ponuku

Vyplňte údaje o sebe a priložte životopis, alebo sa prihláste cez LinkedIn.

Reagovať mailom LinkedIn