Junior finančný analytik pre nemecký trh

Informácie o ponuke

  • Lokalita: Bratislava
  • Typ pracovného pomeru: plný úväzok
  • Sektor: Účtovníctvo a finančné služby
  • Level pozície: Specialista

Náplň práce

Ako súčasť tímu jednej z top finančných spoločností, bude finančný analytik komplexne zodpovedať za proces správy účtov, peňažného toku a kvality dát v pridelenom portfóliu. Vašou úlohou bude:

  • technické overovanie prijatých účtov klientov v súlade so zmluvnými podmienkami
  • vyjasnenie odchýlok, nesprávnych údajov s internými oddeleniami ako aj s klientmi
  • spracovanie účtov v súlade s internými procesmi a správa pohľadávok
  • finančné vysporiadanie sa s klientmi v súlade s podmienkami zmlúv a dohôd
  • obchodná korešpondencia s klientmi v anglickom a francúzskom jazyku
  • kontrola kvality dát a riadenie rizík súvisiacich činností v súlade s vnútornými pokynmi

Ponúkané podmienky

  • dynamické a profesionálne prostredie
  • dni dovolenky navyše
  • atraktívne možnosti vzdelávania
  • iné zaujímavé benefity

Nie je to tá pravá práca? Stane sa. Môžeme vám nájsť inú. Stačí nám váš aktuálny životopis.

Ozvite sa mi

Požiadavky na kandidáta

  • vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru alebo stredoškolské vzdelanie s 2- 3 rokmi praxe v oblasti financií,účtovníctva
  • aktívna znalosť anglického a nemeckého jazyka podmienkou
  • výborná znalosť balíka MS Office
  • dôraz na detail

Charakteristika klienta

Naším klientom je jedna z top firiem vo finančnom svete.

Informácie o výberovom procese

Kandidátom odpovedáme, aj v prípade zamietavého stanoviska, do 3 pracovných dní od reakcie na pozíciu. Ak by sa tak nestalo, neváhajte sa pripomenúť telefonicky na čísle +421 254 415 522 alebo kontaktujte priamo nášho konzultanta.

Viete o niekom, kto by bol tým pravým kandidátom na túto pozíciu?
Dajte nám prosím vedieť cez náš referenčný program: http://www.synergie.sk/odporucte-svojho-znameho/

Reagovať na ponuku

Vyplňte údaje o sebe a priložte životopis, alebo sa prihláste cez LinkedIn.

Reagovať mailom LinkedIn