HR Konzultant

Read More

  • Location: Bratislava, Bratislavský kraj
  • Type: plný úväzok
  • Sector: Personalistika a HR
  • Level of position Špecialista
  • Plat: základná mzda od 900€ brutto (v závislosti od doterajších skúseností) + variabilná zložka mzdy (v závislosti od osobného výkonu)

Job description

Zaujímaš sa o svet recruitingu? Ak áno, tak hľadám práve Teba. Volám sa Martina a oproti mne je jedna prázdna stolička. Chceš si na ňu sadnúť, byť jedným z nás a chceš vedieť, o čom to celé je? Tak si predstav, že práve teba sme si vybrali, lebo máš jasnú motiváciu, si vytrvalý a ideš za svojimi cieľmi.

Tvoj pracovný deň bude vyzerať nasledovne:

  • pri rannej kávičke / čajíku si skontroluješ emaily a určíš si priority
  • pustíš sa do vyhľadávania a pohovorovania najlepších talentov pre väčších klientov i startupy z oblasti IT alebo financií, logistiky, administratívy a obchodu
  • vybavíš telefonáty/osobné stretnutia s klientmi, kde budeš s nimi diskutovať o tom, ako a kde nájsť toho naj človeka pre nich
  • priebežne budeš sledovať a manažovať priebeh výberových procesov
  • aktívne sa zapojíš do komunikácie pracovných ponúk medzi kandidátmi a našimi klientami
  • medzitým si užiješ kopec srandy v našom tíme

Bežný deň si môžes spestriť rôznymi aktivitami. Teda ak budeš mať chuť:

  • máme vlastný blog, takže ak si vynikal v slohoch alebo máš čo povedať, budeme radi
  • počas roka robíme veľa networkingových aktivít (pracujeme so študentmi, chodíme na pracovné veľtrhy alebo na odborné konferencie)
  • ak by si mal pocit, že veci sa dajú robiť lepšie, môžeš sa zapojiť do interných projektov zameraných na zefektívňovanie procesov

We offer

Synergie tím:

  • pracuje ako jeden celok. Pomáhame si a podporujeme sa.
  • sme neformálni a priateľskí ale tiež profesionálni a zameraní na výsledky a neustále napredovanie
  • keď má niekto sviatok, možeš sa tešiť na super koláč od oslávenca

Okrem toho ti ponúkame aj:

  • flexibilný pracovný čas, home office
  • jazykové kurzy a interné tréningy, aby si vedel svoju prácu robiť stále lepšie a ľahšie
  • dovolenku navyše, sick days
  • pravidelné teambuildingy

Not interested in this job offer? We can find you another interesting offer. Just send us your CV.

Upload your CV

Candidate requirements

Veľmi dôležitá je pre nás tvoja osobnosť a životný postoj:

  • svet HR a Synergie ťa musia naozaj zaujímať a nie len preto, lebo chceš pracovať s ľuďmi
  • si vytrvalý a nezloží ťa prvý, druhý alebo tretí neúspech a s optimizmom riešiš problémy
  • samostatnosť je tvoje motto a po radu si prídeš až potom, ako si vyskúšal všetky iné možnosti
  • rád pracuješ v tíme a ťaháš s ním za jeden povraz

Nevyhnutné sú však aj:

  • skúsenosti v oblasti recruitingu (platí čím viac, tým lepšie)
  • aktívna angličtina slovom aj písmom
  • ukončené vysokoškolské vzdelanie aspoň 1. stupňa

Ak chceš s nami pracovať, prosím pošli mi:

  • životopis v anglickom jazyku
  • motivačný list v anglickom jazyku

About our client

* ceníme si otvorenú komunikáciu, nadšenie a nasadenie, individuálny prístup, profesionalitu a tímovú spoluprácu
* udržujeme si profesionálny a na druhej strane ľudský a priateľský prístup nielen medzi sebou v rámci tímu, ale aj smerom k našim klientom, kandidátom a partnerom
* sme držiteľom viacerých prestížnych ocenení (RecruitRank Awards, Bloger roka, All stars team Profesia, najzamestnávateľ)
* prostredníctvom nášho blogu Hľadači pokladov pravidelne publikujeme články so zameraním na aktuálne témy v oblasti HR určené nie len pre tých, ktorí si prácu hľadajú, ale aj pre odbornú HR komunitu

Information about selection process

Usually you should get a response from us latest by 3 working days after sending your CV. If you have not been contacted by then please do not hesitate to contact our office +421 254 415 522 or responsible consultant.

Do you know anyone who would be interested in this position?
Dajte nám prosím vedieť cez náš referenčný program.

Doporučiť známeho

Apply Now

Fill in your details and attach your CV - or apply with LinkedIn.

Apply via email LinkedIn