Hana Martinková

Office Manager

Krátko z mojej minulosti

Študovala som mediálnu a marketingovú komunikáciu v Bratislave. V minulosti som spôsobila na pozícii office manažérky. Neskôr som spojila lásku ku káve s kariérou a pracovala pre slovenskú pražiareň kávy. Po čase som sa chcela vrátiť k pozícii office manažérky a SYNERGIE mi otvorilo dvere.

Ako vyzerá môj pracovný deň v SYNERGIE?

Svoj deň začínam rannou kávou, ktorá mi pomôže naštartovať môj deň. Následne si pozriem maily a plánované aktivity kolegov. Potrebujem vedieť, čo sa bude v office diať počas celého dňa. Mojou úlohou je okrem zabezpečenia plynulého chodu kancelárie a administratívy, aj podpora konzultantov a riešenie operatívnych úloh. Ak k nám prídete na pohovor budem prvá osoba, ktorú stretnete.

Prečo ma baví pracovať v SYNERGIE?

Na mojej práci ma najviac baví jej dynamickosť, rôznorodosť a super kolektív. Som veľmi rada, že mám príležitosť každý deň sa učiť nové veci a čeliť novým výzvam. Mojim zadosťučinením je, ak sú všetci moji kolegovia spokojní a pripravení podávať 100% výkon.

Keď nepracujem…

Som šťastná mama dvoch synov, ktorým venujem všetku moju energiu. Rada chodievam na prechádzky do lesa, objavujem nové miesta a cestujem. Ak mi zostane nejaký voľný čas vychutnám si šálku dobrej kávy v spoločnosti mojich kamarátok.