HR controller / špecialista a personálne náklady

Informácie o ponuke

  • Lokalita: Bratislava, Bratislavský kraj
  • Typ pracovného pomeru: plný úväzok
  • Sektor: Personalistika a HR
  • Level pozície: Špecialista
  • Plat: od 1800€ brutto mesačne ( mzda závidí od skúseností daného kandidáta )

Náplň práce

Skúsený data analytik či controller zbystri! Accrual ,Perex calculation a SAP - sú ti tieto výrazy blízke? Vyznáš sa vo svete dát a nerobí ti problém z hŕby informácií zostaviť ucelený výsledok? Tak sa zdvihni zo stoličky a chop sa tejto skvelej príležitosti. Spoločnosť s medzinárodným pôsobením v bankovom sektore hľadá HR controllera, ktorý zabezpečí personálno-finančné analýzy s cieľom odhaliť súčasný stav a naplánovať budúce obdobia.

Náplň práce:

  • zber dát naprieč spoločnosťou a ich následná analýza
  • analýzy založené na finančno-personálnych dátach : výpočet personálnych nákladov, kontrola čerpania budgetu na centrálnej úrovni, accrual napr. na dovolenku, tréningový budget, benefity
  • tvorba PEREX kalkulácií
  • plánovanie nákladov pre budúce obdobia
  • aktívne využívanie systému SAP
  • prezentovanie výsledkov v ucelenej a prehľadnej forme
  • prínos iných, netradičných analýz, ktoré spoločnosti poskytnú pridanú hodnotu
  • aktívna komunikácia v anglickom jazyku
  • ad hoc analýzy či porovnania
  • participácia na meetingoch vo Viedni - 1x do týždňa

Ponúkané podmienky

  • práca v medzinárodnom prostredí
  • flexibilný pracovný čas
  • možnosť špeciálnych odmien
  • dni dovolenky navyše
  • home office
  • sick days
  • podpora vo vzreportodelávaní

Nie je to tá pravá práca? Stane sa. Môžeme vám nájsť inú. Stačí nám váš aktuálny životopis.

Ozvite sa mi

Požiadavky na kandidáta

  • minimálne 4 ročná skúsenosť na pozícii HR controllera, mzdára
  • znalosť prepojenia personálnej a finančnej oblasti
  • nutná znalosť SAPu
  • skúsenosť s tvorbou accrualov, Perex kalkulácií
  • aktívna znalosť Microsoft Excelu a Accessu
  • aktívna znalosť anglického jazyka - C1, nemecký jazyk je výhodou
  • skúsenosť s tvorbou analýz, štatistík, reportov a prezentácií
  • záujem o prácu s číslami
  • vysoká miera samostatnosti
  • zmysel orientovať sa na budúce obdobia a tomu prispôsobovať aj dané analýzy, ktoré vedia spoločnosti priniesť iný pohľad na dané skutočnosti
  • ochota cestovať (1x do týždňa)

Charakteristika klienta

Našim klientom je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v bankovom sektore.

Informácie o výberovom procese

Kandidátom odpovedáme, aj v prípade zamietavého stanoviska, do 3 pracovných dní od reakcie na pozíciu. Ak by sa tak nestalo, neváhajte sa pripomenúť telefonicky na čísle +421 254 415 522 alebo kontaktujte priamo nášho konzultanta.

Viete o niekom, kto by bol tým pravým kandidátom na túto pozíciu?
Dajte nám prosím vedieť cez náš referenčný program.

Odporučiť známeho

Reagovať na ponuku

Vyplňte údaje o sebe a priložte životopis, alebo sa prihláste cez LinkedIn.

Reagovať mailom LinkedIn