HR Generalist CZ&SK – komunikatívna angličtina
Lokalita: Bratislava
Typ: plný úväzok
Sektor: Personalistika a HR
Úroveň pozície: Specialist
Plat: Od 1 600 EUR (v závislosti od skúseností kandidáta)
Kontaktná osoba:
Hana Martinková
421917884379
martinkova@synergie.sk
Popis
Misiou HR Generalist v SYNERGIE Česko-Slovensko je podporovať rozvoj ľudských zdrojov v našich tímoch, zavádzať aktivity smerujúce ku zvýšeniu angažovanosti zamestnancov, spoluvytvárať prostredie dôvery a neustáleho zlepšovania a zastrešiť pracovnoprávnu administratívu. Kľúčovou úlohou je načúvať potrebám našich zamestnancov a zlaďovať ich očakávania s obchodnými prioritami SYNERGIE a stratégiou skupiny.
Náplň práce:
Recruitment interných zamestnancov - zastrešenie náborových aktivít pre jednotlivé divízie, vrátane inzercie, vedenie a koordinácia pohovorov
Onboarding a rozvoj zamestnancov:
- riadenie životného cyklu zamestnancov spoločnosti, talent manažment
- identifikácia rozvojových potrieb v súlade so stratégiou jednotlivých divízií
- návrh rozvojových plánov, príprava interných tréningových materiálov, videoškolení
Wellbeing a work-life balance
- koordinácia teambuildingových aktivít, organizácia eventov pre interných zamestnancov
- spoluvytváranie firemnej kultúry, rituálov a aktivít podporujúcich tímovú prácu, zvyšujúcich dôveru a profesionalitu v pracovnom prostredí
- pravidelné sledovanie a vyhodnocovanie angažovanosti zamestnancov
- pôsobiť ako dôverník a komunikačný partner v oblasti HR pre všetkých zamestnancov
Procesy a výkonnostný manažment
- správa a optimalizácia HR procesov
- príprava a administrácia pracovnoprávnej dokumentácie zamestnancov
- príprava mzdových podkladov zamestnancov, spracovanie dochádzok od klienta, služobné cesty, dovolenky, PN, OČR, stravné lístky
- tvorba a správa interných smerníc súvisiacich s HR agendou
- správa a aktualizácia organizačnej štruktúry, pracovných náplní, bonusového systému, reportov
- zodpovednosť za uplatňovanie firemných hodnôt a princípov
- spolupráca pri nastavovaní individuálnych cieľov a ich vyhodnocovaní
- poskytovanie poradenstva manažmentu pri riešení hraničných situácií (nízky výkon, absencia, konflikty,...)
Benefity
- Zázemie silné medzinárodná spoločnosť s dlhoročnou tradíciou
- Príležitosť realizovať svoje nápady
- Možnosť podieľať sa na zaujímavých interných projektoch
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Zaujímavý cafeteria systém s možnosťou čerpania ročného budgetu podľa svojich preferencií v oblastiach šport (MultiSport Benefit karta či iné), kultúra (divadlá, kiná), zdravie (masáže, nadštandardná zdravotná starostlivosť), rozvoj (jazykové kurzy podľa vlastného výberu, ďalšie vzdelávacie aktivity), paušál stravných lístkov, ovocie a nealko nápoje na pracovisku, teambuildingové akcie
- Skvelý tím kolegov
- Flexibilná pracovná doba a možnosť využitia home office
Požiadavky
- Minimálne 2 roky skúsenosti v oblasti ľudských zdrojov v korporátnom prostredí nadnárodných firiem
- Aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom
- Znalosť trhu práce, orientácia v pracovno-právnych vzťahoch
- Pripravenosť cestovať po našich pobočkách v rámci CZ a SK (primárne Praha-Brno-Bratislava)
O firme
Sme personálno-poradenská spoločnosť, ktorá pôsobí v Českej republike od roku 1994, na Slovensku od roku 1999. Patríme do francúzskej skupiny SYNERGIE Group, ktorá je 5. najväčším poskytovateľom personálnych služieb v Európe a jej história siaha do roku 1969. Skupina má v súčasnosti zastúpenie na 4 kontinentoch, v 17 krajinách sveta, so sieťou 750 pobočiek.
Synergie má v Českej republike tri pobočky, v Prahe, v Brne a Chebe. Na Slovensku v Bratislave. Spoločnostiam poskytujeme komplexné služby v oblasti ľudských zdrojov.
Divízia S&you sa venuje náboru špecializovaných a manažérskych pozícií naprieč priemyslovými odvetviami. Obsadzujeme pozície na území Česko-Slovenska, ale i v zahraničí.
Divízia Synergie sa venuje náboru na nižšie pozície „blue collars“ a agentúrnemu zamestnávaniu.
Každý deň žijeme našimi hodnotami: dôvera a otvorenosť, partnerstvo, prémiová služba, odhodlanie, neustále zlepšovanie.