Office assistent v SYNERGIE

Informácie o ponuke

  • Lokalita: Bratislava, Bratislavský kraj
  • Typ pracovného pomeru: plný úväzok
  • Sektor: Administratíva a zákaznícka podpora
  • Level pozície: Asistent
  • Plat: od 800€ btt/mesiac (plus odmeny v závislosti od výkonu)

Náplň práce

V Synergie hľadáme šikovnú osôbku na recepciu, ktorá pre našich hostí vytvorí nezabudnuteľný prvý dojem a zároveň nám pomôže dosiahnuť bezproblémový chod kancelárie. Na oplátku ti dáme priestor pre vlastné nápady a sebarealizáciu.
Budeš mať na starosti:

  • vítanie a usádzanie návštev v priestoroch kancelárie
  • osobnú, emailovú a telefonickú komunikáciu s kandidátmi a klientami
  • evidenciu životopisov kandidátov do nášho interného systému a komunikácia s kandidátmi
  • triedenie a archivácia dokumentov – skenovanie, zakladanie
  • evidenciu korešpondencie, posielanie a preberanie pošty/zásielok
  • sledovanie stavu kancelárskych zásob a ich objednávanie
  • starostlivosť o poriadok a čistotu v priestoroch spoločnosti

Ponúkané podmienky

Prečo sa ti u náš bude páčiť?

  • každý deň ťa prekvapia nové situácie a ty sa naučíš, ako ich riešiť s prehľadom
  • dostaneš pochvalu aj keď ju vôbec nebudeš čakať
  • ak si s niečím nebudeš vedieť rady, pomôžeme ti
  • čaká ťa u nás osobnostný rast a napredovanie
  • Branyška ťa nakazí svojím optimizmom
  • Saška ľúbi španielske rytmy
  • ak rád čítaš, Baška ti určite poradí dobrú knihu na voľný čas
  • Lucka ti povie, ako variť bez lepku
  • ak hľadáš parťáka na beh, hlás sa u Zuzky
  • Monika je comic fan, s ňou vieš zájsť do kina a pokecať o tom, či je viac super Thor alebo Doctor Strange

Musíš k nám prísť, je toho mnoho :)

Nie je to tá pravá práca? Stane sa. Môžeme vám nájsť inú. Stačí nám váš aktuálny životopis.

Ozvite sa mi

Požiadavky na kandidáta

  • skúsenosti na podobnej pozícii minimálne jeden rok
  • angličtina na úrovni mierne pokročilý v písomnej aj ústnej forme (min. B1)
  • samostatnosť a vynaliezavosť
  • zodpovednosť a spoľahlivosť
  • komunikatívnosť a iná tvoja silná stránka, ktorú u nás vieš využiť :)

Charakteristika klienta

* ceníme si otvorenú komunikáciu, nadšenie a nasadenie, individuálny prístup, profesionalitu a tímovú spoluprácu
* udržujeme si profesionálny a na druhej strane ľudský a priateľský prístup nielen medzi sebou v rámci tímu, ale aj smerom k našim klientom, kandidátom a partnerom
* sme držiteľom viacerých prestížnych ocenení (RecruitRank Awards, Bloger roka, All stars team Profesia, najzamestnávateľ)
* prostredníctvom nášho blogu Hľadači pokladov pravidelne publikujeme články so zameraním na aktuálne témy v oblasti HR určené nie len pre tých, ktorí si prácu hľadajú, ale aj pre odbornú HR komunitu

Informácie o výberovom procese

Kandidátom odpovedáme, aj v prípade zamietavého stanoviska, do 3 pracovných dní od reakcie na pozíciu. Ak by sa tak nestalo, neváhajte sa pripomenúť telefonicky na čísle +421 254 415 522 alebo kontaktujte priamo nášho konzultanta.

Viete o niekom, kto by bol tým pravým kandidátom na túto pozíciu?
Dajte nám prosím vedieť cez náš referenčný program.

Odporučiť známeho

Reagovať na ponuku

Vyplňte údaje o sebe a priložte životopis, alebo sa prihláste cez LinkedIn.

Reagovať mailom LinkedIn